eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwe nowe auto › Re: Wadliwe nowe auto
  • Data: 2008-06-03 19:31:18
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>> Dwa miesiące temu kupiłem w salonie samochód marki Ford Mondeo.
    >>> Pojazd ma szereg uciążliwych usterek których serwis mimo wielu prób
    >>> nie potrafi usunąć.
    >>> Praktycznie co tydzień muszę odstawiać auto do naprawy.
    >>> Te same usterki są naprawiane wielokrotnie i bezskutecznie.
    >>> Wystąpiłem o odstąpienie od umowy - Diler się nie zgodził.
    >>> Chcę ubiegać się o zwrot gotówki - nie interesuje mnie nowa auto tej
    >>> marki - jakie kroki powinienem przedsięwziąć ?
    >>

    Niestety jeśli nie masz jakichś specjalnych zapisów w umowie gwarancyjnej o
    prawie do zwrotu, to możesz tylko reklamować i podjąć mediację ze sprzedawcą
    (rozumiem, że proponuje on wymianę na nowy egzemplarz). IMHO w sądzie i tak
    więcej nie wygrasz - nie ma obowiązku zwrotu pieniędzy jeśli sprzedawca
    wymieni towar na sprawny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1