eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwe nowe auto › Re: Wadliwe nowe auto
  • Data: 2008-06-03 20:12:43
    Temat: Re: Wadliwe nowe auto
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3 Cze, 21:31, "William" <n...@m...mnie.pl> wrote:
    > Niestety jeśli nie masz jakichś specjalnych zapisów w umowie gwarancyjnej o
    > prawie do zwrotu, to możesz tylko reklamować i podjąć mediację ze sprzedawcą
    > (rozumiem, że proponuje on wymianę na nowy egzemplarz). IMHO w sądzie i tak
    > więcej nie wygrasz - nie ma obowiązku zwrotu pieniędzy jeśli sprzedawca
    > wymieni towar na sprawny.

    Mediacje w toku.
    Specyfika sytuacji polega na tym, że w odpowiedzi na oficjalne pismo
    sprzedawca stwierdził brak zamiaru wymiany pojazdu na nowy.
    Czy mam rozumieć, że nie istnieje przepis o obowiązku zwrotu pieniędzy/
    wymiany na nowy produkt po określonej liczbie nieudanych prób
    usunięcia wady lub czasie spędzonym w serwisie ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1