eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażeniaReklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "topjes" <n...@d...rady>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Date: Mon, 6 Dec 2004 10:01:11 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <cp174p$48i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ikar.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1102323673 4370 213.227.72.87 (6 Dec 2004 09:01:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2004 09:01:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-User: krzykowal
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:261199
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam takie pytanie. Zepsuła mi się płyta główna w komputerze, jadę dziś rano
    do sklepu, gościu sprawdza i mówi, że faktycznie jest uszkodzona. No to ja
    się cieszę, że zgodnie z Ustawą zaraz mi ja wymieni. No i tu zaczynają się
    schody:
    1.) Sprzedawca chce kompletnego wyposażenia pudełka - instrukcja, płyta,
    kable i inne duperele. Jest problem - nie mam instrukcji bo zgubiłem. Moje
    pytanie - na jakiej podstawie sprzedawca może uzależniać rozpatrzenie
    reklamacji od tego czy mu dostarczę kompletne wyposażenie pudełka?
    2.) Sprzedawca teraz twierdzi, że towar pojedzie do producenta, tam sprawdzą
    i pewnie naprawią. Wiem, że Ustawa mówi, że mam prawo do wymiany towaru.
    Wiem też, że Sprzedawca ma taki sam towar na składzie - to jest hurtownia.
    Spodziewałem się raczej wymiany "od ręki" skoro sprzedwca stwierdza, że
    towar jest uszkodzony. Jak go do tego przekonać?
    3.) Jak obciążyć sprzedawcę kosztami:
    - rozmontowania i zmontowania spowrotem komputera w domu (pół godziny
    wyciągałem tę płytę z komputera)
    - dojazdu do niego
    Czy to jest w ogóle realne?

    Pominę już to, ze sprzedawca (serwisant) jest chamski i próbuje we mnie
    wzbudzić poczucie winy, że mu w ogóle dupę zawracam :///

    pzdr
    topjes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1