  • Data: 2004-12-09 09:59:24
    Temat: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiedni to nie znaczy taki, jakisobie wymyslil sprzedajacy..
    > Normalny uczciwy serwisant potrafi bez swojego dostawcy stwierdzic,
    > ze rzecz jest wadliwa i zcy da sie usterke usunac..

    Mało tego - ten serwisant od razu stwierdził, że płyta jest uszkodzona. I ja
    naprawdę rozumiem, że Ustawa nie precyzuje terminu wymiany - więc jedyne co
    mogę zrobić to czekać. Tylko, że mógł bez problemu mi tę nieszczęsną płytę
    wymienić. A w świetle Ustawy poszedłby roszczaniem zwrotnym do hurtownika, u
    którego kupił. Ale musiało by mu się chcieć.

    I pytanie do kolegi fi5h. Kupiłeś telewizor za 5 tys. Zgubiłeś pilota, a po
    tym w telewizorze coś się psuje. I co Ty na to? Też jesteś taki przekonany,
    że bez pilota nie da rady? Przychodzisz do serwisu a gościu na to "Panie,
    bez pilota ja tego panu w ogóle nie przyjmę" A dokładnie to ja usłyszałem w
    serwisie - NIE PRZYJĘLI mi w ogóle tego sprzętu. No i co Ty na to?

    pzdr
    topjes