eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażenia › Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Data: 2004-12-09 09:09:56
    Temat: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    fi5h pisze:

    > Użytkownik topjes napisał:
    >
    >> 1.) Sprzedawca chce kompletnego wyposażenia pudełka - instrukcja, płyta,
    >> kable i inne duperele. Jest problem - nie mam instrukcji bo zgubiłem.
    >> Moje pytanie - na jakiej podstawie sprzedawca może uzależniać
    >> rozpatrzenie reklamacji od tego czy mu dostarczę kompletne wyposażenie
    >> pudełka?
    >
    > dostales wszystko, zwracasz wszystko, to calkiem logiczne. (pisalem juz
    > w innym temacie o tym)

    Sznurek i papier w ktory bylo owiniete pudelko tez ?


    > Jak kupisz telewizor i chcesz zwlaszcza reklamowac go z tytulu
    > niezgodnosci, to oddasz bez pilota ?

    A po co pilot do stwierdzenia czy telewizor dziala czy nie ?

    > Wlasnie z tytulu rekojmi czy niezgodnosci kompletnosc zestawu jest
    > kategorycznie wymagana chocby to byl nawet detal.

    A niby PO CO ?
    JEDEN element zestawu jest niezgodny z umowa...

    >> 2.) Sprzedawca teraz twierdzi, że towar pojedzie do producenta, tam
    >> sprawdzą i pewnie naprawią. Wiem, że Ustawa mówi, że mam prawo do wymiany
    >> towaru.
    >
    > a pupa, prawo to masz, ale maja ci doprowadzic do zgodnosci z umowa.
    > Poczytaj ustawe dokladnie.
    > poza tym, jak masz miec wymieniony sprzet na nowym, to musisz dostac
    > komplet, a jak masz go dostac skoro sam go nie dostarczyles ?

    Gby bedza mieli nowy do wydania - przyniesie komplet..
    ( ja mu w razie czego pozycze brakuajce czesci)

    >> Wiem też, że Sprzedawca ma taki sam towar na składzie - to jest
    >> hurtownia. Spodziewałem się raczej wymiany "od ręki" skoro sprzedwca
    >> stwierdza, że towar jest uszkodzony. Jak go do tego przekonać?
    >
    > 14 dni ,a odpowiedz. Potem "odpowiedni" czas na rozpatrzenie reklamacji.
    > Trzeba bylo z gwarancji korzystac, bylo by szybciej i mniej klopotu.

    Odpowiedni to nie znaczy taki, jakisobie wymyslil sprzedajacy..
    Normalny uczciwy serwisant potrafi bez swojego dostawcy stwierdzic,
    ze rzecz jest wadliwa i zcy da sie usterke usunac..

    Pozdrowienia

    Boguslaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1