eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażeniaRe: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Data: 2004-12-06 09:42:41
    Temat: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Poczytaj warunki gwarancji i warunki przyjmowania reklamacji.

    Ja też tak miałem. Zawiozłem plytę do serwisu 70 km, a tam pytają, a gdzie
    pudełko, CD, kable itd. W domu zostały - odpowiadam.
    Dopiero wtedy przeczytałem, że przy reklamacji trzeba dostarczyć wszystko
    jak było z podełkiem.
    W końcu umówiliśmy się, że serwisant dał mi inne pudełko i napisał, że
    reszta została, a do reklamacji jedzie goła płyta.
    W sumie czekałem przez to na wymianę 4 tygodnie zamiast 2.

    Wniosek?
    Czytać drobne druczki zanim coś się wyrzuci.

    Jack



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1