eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażeniaRe: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Data: 2004-12-08 19:40:04
    Temat: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> > Wow! No to pojechałeś. Bez komentarza bo Ci słoma z butów wychodzi...
    >>
    >> Z ciebie też niezły cham !
    >
    > Cóż zrobić. Każdy klient w serwisie to niezły cham. Jak ktoś mi pisze, że
    > jestem be bo nie zagadałem serwisanta tylko jestem wymagającym klientem i
    Z twojego pierwszego postu: "No to ja się cieszę, że zgodnie z Ustawą zaraz
    mi ja wymieni. "
    Co rozumiesz przez zaraz? Bo ja to, że miałeś zamiar wyjść tego dnia z nową
    płytą.
    W gwarancji raczej jest napisane że musisz poczekać 14 dni ROBOCZYCH, więc
    skąd pomysł, że to serwisant jest be?
    > mam poznać kruczki gwarancji to nie sądzę by miał to być komplement ani
    > nic
    > miłego w moją stronę.
    Jakby nie patrzył to moja wypowiedź obraźliwa wobec ciebie nie była
    natomiast twoja wobec mnie może być za taką uznana.
    > Jeśli PawełJ miał co innego na myśli to chętnie zmienię swoje zdanie.

    >
    > Póki co trafiłem na buraka w serwisie, który rzuca wstawki w stylu "niech
    > pan sprawdzi co nie działa, to nie moja sprawa".

    A wsumie to dalsza dyskusja nie ma sensu, ale chętnie poczekam, aż wypowie
    się ktoś na temat prawnej strony.
    PawełJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1