eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażenia › Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Data: 2004-12-06 09:01:11
    Temat: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam takie pytanie. Zepsuła mi się płyta główna w komputerze, jadę dziś rano
    do sklepu, gościu sprawdza i mówi, że faktycznie jest uszkodzona. No to ja
    się cieszę, że zgodnie z Ustawą zaraz mi ja wymieni. No i tu zaczynają się
    schody:
    1.) Sprzedawca chce kompletnego wyposażenia pudełka - instrukcja, płyta,
    kable i inne duperele. Jest problem - nie mam instrukcji bo zgubiłem. Moje
    pytanie - na jakiej podstawie sprzedawca może uzależniać rozpatrzenie
    reklamacji od tego czy mu dostarczę kompletne wyposażenie pudełka?
    2.) Sprzedawca teraz twierdzi, że towar pojedzie do producenta, tam sprawdzą
    i pewnie naprawią. Wiem, że Ustawa mówi, że mam prawo do wymiany towaru.
    Wiem też, że Sprzedawca ma taki sam towar na składzie - to jest hurtownia.
    Spodziewałem się raczej wymiany "od ręki" skoro sprzedwca stwierdza, że
    towar jest uszkodzony. Jak go do tego przekonać?
    3.) Jak obciążyć sprzedawcę kosztami:
    - rozmontowania i zmontowania spowrotem komputera w domu (pół godziny
    wyciągałem tę płytę z komputera)
    - dojazdu do niego
    Czy to jest w ogóle realne?

    Pominę już to, ze sprzedawca (serwisant) jest chamski i próbuje we mnie
    wzbudzić poczucie winy, że mu w ogóle dupę zawracam :///

    pzdr
    topjes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1