eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażenia › Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Data: 2004-12-09 09:53:54
    Temat: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:cp7l8s$gjg$1@news.onet.pl...
    > W gwarancji raczej jest napisane że musisz poczekać 14 dni ROBOCZYCH, więc
    > skąd pomysł, że to serwisant jest be?

    Nie mam gwarancji! Nie interesuje mnie ona. Mówię o USTAWIE o SZCZEGÓLNYCH
    WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ! Gwarancja nie ma NIC do tego.
    Poczytaj sobie
    http://prawo.hoga.pl/poradnik/nowa_ustawa_o_sprzedaz
    y_konsumenckiej.asp

    Ja nie zakładam, że serwisant jest be. Serwisant sam pokazał, że jest Panem
    i Władcą.

    pzdr
    tojpes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1