  • Data: 2012-10-15 04:32:54
    Temat: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 02:03, grzech pisze:

    > Przyganiał kocioł garnkowi. Pracownik może poświadczyć tylko te dane
    > które on posiada. Właśnie poświadczenie danych których nie posiada
    > mogłoby być przestępstwem. Przeczytaj ze zrozumieniem to co napisała
    > Danusia i pieprz głupot.

    Następny "mądry" inaczej,;-)) - czy to tak trudno czytać po polsku??
    -Pracodawca wszelkie dane posiada, co przyznali.
    Mimo to sfałszowali oni dane w wystawionych mi dokumentach bo
    zasadnicza część wynagrodzenia osiągnięta była przeze mnie za pracę
    zagranicą, a więc w miejsce odnotowanego u nich wynagrodzenia w walucie
    zobowiązani sa do podania w Rp-7 tzw. wynagrodzenia zastępczego, a tego,
    jak sami przyznawali (telefonicznie) nie umieją, czy nie chce im się
    sporządzić. Dlatego tez jako całość za >4 lata podali jedynie cząstkowe
    wynagrodzenie złotówkowe, jakie wypłacili mi w czasie 3 tygodniowego
    pobytu w Polsce, bo to nie wymaga od nich dodatkowych czynności.
    mam nadzieję, że nawet ty to teraz zrozumiesz...