  • Data: 2012-10-15 18:11:54
    Temat: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 18:03, p47 pisze:

    > Twierdzę uparcie, że im się nie chce włożyć nieco wysiłku w sprawę
    > wykraczająca poza sztampę, do której przywykli!!
    > Ustawa nie zwalnia ex-pracodawcę z wystawienia Rp-7, gdy sprawa jest
    > bardziej skomplikowana od rutynowej, tym bardziej, ze to skomplikowanie
    > wyłącznie jest skutkiem wcześniejszych decyzji ex-pracodawcy.

    No i otrzymałeś RP-7 wystawione przez pracodawcę a teraz, ponieważ nie
    spełnia ono Twoich oczekiwań chcesz go postraszyć policją i prokuratorem.

    > Nie wierzę, że tak jak i oni poświadczyłbyś w Rp-7 z premedytacją
    > NIEPRAWDĘ licząc na... no właśnie, na co??

    Podałbym w RP-7 wszystkie znane mi fakty z wyjaśnieniem, że nie było w
    tym czasie żadnego pracownika zatrudnionego na takim samym (lub
    podobnym) stanowisku. Sądzisz że gdziekolwiek poświadczam nieprawdę?

> [...]
    > oznacza, ze nawet nie próbujesz w bardziej nietypowej sytuacji wypełniać
    > swoich obowiązków, tylko to zwalasz na kogoś innego nie dbając, ze swoim
    > zaniechaniem bardzo bliźniemu;-) komplikujesz życie.
    > To właśnie utwierdza mnie w przekonaniu , ze należy walczyć z taką
    > postawą lekceważenia obowiązków i pracowników, a także prawa np.
    > zgłaszając tego typu niedopuszczalne działania do organów ścigania.
    > Z ZUS-em nie wiem co byś wyjaśniał,- ich stanowisko (bo papiery już
    > złożyłem, przedstawiając to co mam) jest proste,- oni zaliczają w tym

    No to masz drogę sądową - tam właśnie będzie weryfikowana przydatność
    tych zaświadczeń o zarobkach za pracę za granicą które posiadasz.
    Pracodawca nie może ich wpisać bo nie są wynagrodzeniem zastępczym.

    > No i na własną prośbę oberwałeś w imieniu mojego ex-pracodawcy!;-)
    >
    > Ponadto po raz n-ty zwracam uwagę, ze ex-pracodawca się z tym wozi już
    > ponad pól roku, a właściwie nie tyle wozi, co nic nie robi aby sprawę
    > postawić na właściwe tory!

    Wskażesz przepis ograniczający czas wystawienia RP-7 (poza ogólną normą
    mówiącą o 'zasadach współżycia społecznego')?? ;)

    --
    spp