  • Data: 2005-04-09 18:44:45
    Temat: Re: wojsko
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pajchiw napisał(a):

    > To co - mamy się cieszyć, że tego typu rzeczy trzeba załatwiać osobiście?
    > Skoro uczelnia ma obowiązek poinformować WKU w terminie 14 dni
    > o rezygnacji/wyrzuceniu ze studiow, to może pofatygować się i przesłać
    > info o wejsciu w poczet studentów delikwenta?
    > Kupę pracy się oszczędzi wojskowym - przypuszczam (znając ich stawki),
    > że jest to spora oszczędność per saldo do kosztów wysłania
    > jednej pełnej listy do konkretnego WKU.

    A Ty studiowałes kiedyś na prawdziwej uczelni, a nie w wyzszej szkole
    marketingu i czegoś tam jeszcze??

    Zdecydowanie jestem przeciw przerzucaniu obowiązków państwa na
    kogokolwiek innego - to w kwestii pzesyłania zaświadczeń.

    A w kwestii stawiennictwa? Przynajmniej zobaczą delikwenta i sprawdzą,
    że nie pracuje w tej chwili na zmywaku w Londynie
    :-P

    M.