  • Data: 2005-04-09 17:33:57
    Temat: Re: wojsko
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pajchiw wrote:

    > Ale chyba chodzi o to, żeby było lepiej,
    > a nie o to, że gdzieś jest gorzej?

    Nie. Chodzi o to, zeby popatrzeć jak jest gdzie indziej i przetać
    narzekać, że u nas już jest totalnie źle, bo jeszcze nie jest, a dopiero
    do tego zmierzamy.

    > To co - mamy się cieszyć, że tego typu rzeczy trzeba załatwiać osobiście?
    A przepraszam, kto ma za ciebie załatwiac twoje sprawy?
    Rozumiem ludzi starszych, którzy się gubią w tym wszystkim, że muszą
    sami. Bo nagle spadło na nich wszystko na raz.
    Ale młodych to już totalnie nie rozumiem, moją szanse po kolei nauczyć
    się wszystkiego.
    To można wytłumaczyc chyba tylko lenistwem i caraz bardziej narastającą
    postawą roszczeniową, na zasadzie mi się należy.
    No więc najwyższy czas zrozumieć, że nic się nie należy, tylko trzeba
    sobie na to zapracować i czasami ciężko.
    Nie mówię to do ciebie, ale po prostu ogólnie.
    Jak czytam tą grupę, to czasami takiego delikwenta, bym obrócił o 180
    stopni i kopnął w cztery litery, żeby się obudził.

    > Skoro uczelnia ma obowiązek poinformować WKU w terminie 14 dni
    > o rezygnacji/wyrzuceniu ze studiow, to może pofatygować się i przesłać
    > info o wejsciu w poczet studentów delikwenta?

    Uczelnia nie ma biznesu w tym, aby kogokolwiek powiadamać, a obowiązek
    powiadamiania jak rezygnujesz nakłada na nią prawo. Dlatego to robi.
    Reszta jest w twoim własnym interesie.

    > Może poszedł na studia, żeby si nie upomniało? :-))

    to tym bardziej jest fujara jak myślał, że się samo załatwi.

    > A to swoją drogą - prawda.

    no właśnie.