  • Data: 2005-04-10 05:43:43
    Temat: Re: wojsko
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 kwi o godzinie 17:26, na pl.soc.prawo, szukajacy napisał(a):

    > niech sie paluja! ja nic nie bede sam z siebie zawozil, wysylal, prosil,
    > okazwyal itp....

    A w czyim leży interesie przedstawienie argumentów żeby armia Cię nie
    powołała do odbycia *zasadniczej służby wojskowej* ?

    > to oni powinni wziasc sie do roboty i zrobic reforme tej
    > ostatniej niedemokratycznej i niewolniczej instytucji w PL.

    I wszelakie instytucje, według Twojej teorii, mają mieć obowiązek
    informowania NA PRZYKŁAD W TYM TYLKO PRZYPADKU, WKU o tym że tY
    studiujusz???
    Pewnie za chwilę osoba która się leczy na jakieś przypadłości, będzie
    chciała zwalić obowiązek informowania WKU o swojej chorobie na przychodnie,
    Fundusz Zdrowia bądź ministerstwo zdrowia.

    > Ps. o tym ze cos takiego trzea robic dowiedzialem sie z reka na sercu
    > dzisiaj!

    Jak zmieniasz np. dowód osobisty, informujesz kogoś? Np. bank w którym
    posiadasz rachunek, ubezpieczyciela, urząd skarbowy?

    Czy, LOGICZNIE myśląc, nie wpadłeś na pomysł że o ISTOTNYCH faktach trzeba
    informować odpowiednie instytucje, mając na uwadze SWÓJ dobrz e pojęty
    interes??

    Gdzie zatraciła się logika w społeczeństwie, zwłaszcza tym młodym.... chyba
    prócz spłodzenia dzieci, ich rodzice niczego im nie przekazują :(( -
    tragiczne i żałosne....

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423