  • Data: 2005-04-10 13:36:59
    Temat: Re: wojsko
    Od: "Pajchiw" <p...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d39hqe$n7m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Student nie potrafi czytać? Nie może stwierdzić od razu na miejscu, że
    > zaświadczenie jest źle wypełnione?

    Jasne, że może ale to uruchamia procedury załatwiania tego dokumentu od
    nowa.
    Uczelnie bardzo tego pilnują w związku z oszustwami.

    > "troszkę" więcej - ZTCW obowiązuje podział powiatowy.

    No cóż - nie wiedziałem.
    Aczkolwiek - w praktyce - przypuszczam, że i tak wiecej ich nie będzie
    ze względu na powtarzalność powiatów.
    Zresztą - nie upieram się przy tej formie (to tylko propozycja)
    może być na przyklad:
    -przesłanie listy na pocztę e-mail
    -udostepnienie aktualnej listy na serwerze uczelni.
    itd.

    > Raz? Aż taki kłopot? Chyba zartujesz. A wdrażanie specjalnych procedur, bo
    > dzieciom nie chce się przejść raz w jedno miejsce uważam za naduzywanie
    > "opiekuńczości" państwa i nadwyrężanie moich podatków.

    Ja nie mówię o kłopocie. Ja mówię o ekonomice.
    W/w rozwiązania nie wymagają specjalnych procedur.
    I WKU i uczelnie mają już dostęp do Sieci, potrafią sporządzić listy
    w formie odręcznej i elektronicznej.
    Najwyżej wypiją jedną w roku kawę mniej.
    Na WKU byłem trzykrotnie i za każdym razem przebywał tam inny oficer,
    a i tak papierkami zajmowała się jakaś kobitka.

    Pzdr.:
    Pajchiw