  • Data: 2005-04-10 13:55:13
    Temat: Re: wojsko
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pajchiw wrote:

    > Ależ tu nie ma żadnych skomplikowanych danych.
    > Lista osobowa ludzi + ich nie wiem PESEl/nr książeczki wojskowej
    > i po sprawie.
    > Jak bedzie błąd wystarczy telefon.

    Jak pójdzie nie do tego wku co trzeba, albo list w ogóle nie dojdzie bo
    zginął, to do kogo wtedy będziesz miał pretensje.
    I ten telefon, to kto do kogo ma dzwonić?

    > Ja też.
    > Ale nie w momencie, gdy można to zrobić lepiej/taniej.

    Nie wiem, czy to jest lepiej.
    Ja tam wolę swoje sprawy załątwiać sam. Niani nie potrzebuje.

    > Chyba żartujesz. Do prowadzenia ewidencji
    > jest zatrudniona z reguły specjalna, oddzielna osoba.
    > Etaty zwolnią się więc o ilość równą ilosci ludzi obsługujących.

    A te listy co do WKU wyślesz to się same do teczek delikwentów wpiszą?
    Nic się nie zmieni, a na dodatek będzie problem, że lista jest jedna, a
    teczek 50. i jak tu teraz wrzucić do tej teczki dokument będący podstawą
    odroczenia. Ksero całej listy, no i gdzie trzymać tą listę w oryginale,
    której jest sztuk jeden.
    Do bani z takim upraszczaniem.

    > No widzisz - Ty miałeś w miarę rozsądnych ludzi w swoim WKU,
    > u mnie takich nie ma.

    nie wiem czy rozsądnych, trochę się z nimi na paragrafy pokłóciłem
    docierając dosyć wysoko z odwołaniami

    a jak się raz do roku przejdziesz to ci sie nic nie stanie.