  • Data: 2005-04-10 03:19:52
    Temat: Re: wojsko
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pajchiw wrote:
    > Ponadto popełnienie błędu w "sztuce" jest w obu przypadkach tak samo
    > prawdopodobne.
    Popełnienie tak, ale wyłapanie juz nie.
    Łatwiej wyłapać błąd, gdy student przyjdzie i powie, że tu jest błąd,
    albo że chce papierek, a nie dostał, niż wyłapanie czegoś co gdzieś
    poszło, a czego oczy studenta nie widziały.

    > Stąd sadzę, ze bardziej atrakcyjna jest jednak wersja tańsza ~50 pełnych
    > dokumentów
    Nie wiem,
    Ale jestem za tym, żeby każdy załatwiał swoje sprawy sam, a nie zeby
    ktoś załatwiał je za niego.

    > Bynajmniej nie mam nic przeciwko dbaniu o własne cztery litery,
    > ale czy przejście się do WKU z robi z chłopca mężczyznę?
    Tak.
    Nauczy go pilnowania swoich spraw w terminie.

    > W okresie szukania na gwałt cięć w budżecie - za które przypominam płacimy
    > ciężką kasę, gdy na wiele rzeczy naprawdę nie ma
    > - to jest dziecinne trzymanie się starych rozwiązań.

    Ile etatów się zredukuje, jak zamiast 50 studentów przyjdzie jeden
    papierek z 50 nazwiskami.
    Dokładnie żaden.
    Po za tym , ja papierek wysłałem pocztą i też wystarczyło, aby nic do
    mnie z WKU nie przyszło.