  • Data: 2020-06-13 23:53:46
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2020 o 14:59, Budzik pisze:

    > Załózmy ze masz racje - ze taki uczen co sobie kupuje pytania nic
    > złego w sensie prawnym nie robi.

    Nie wiemy, czy kupił.

    > Ale imo: - matura powinna byc niezdana i to z dokładnym opisem
    > dlaczego. - jeżeli kupił pytania i skłamie o tym, to co ze
    > składaniem fałszywych zeznan?

    Tylko te fałszywe zeznania musisz udowodnić.

    > Ale zgadzasz sie ze warto by to było sprawdzic? A przynajmniej
    > sprobować?

    Można wiele rzeczy mniej lub bardziej niedorzecznych rzeczy sprawdzać.
    Dla mnie wersja ze sprzedażą pytań jest niewiarygodna.

    > Pomysl, ze nawet jakby sie nie udało nikogo przekonac ze warto
    > powiedziec prawde to moze by sie jeden oszustek z drugim zastanowili
    > co zrobili i ze to nie jest takie hop siup. A moze akurat trafiłoby
    > na rodzica który by mruknał na jednego smarkacza z drugim zeby nie
    > kombinowali tylko powiedzieli jak było.

    Nikt z gówniarzy się nie przyzna. Będą kręcili, że słyszeli od kolegi.

    > Ja tez pytam. Bo moze warto byłoby sie w drukarni zatrudnic. Kiepska
    > płaca ale raz w roku fajna premia.

    Kto kupi pytania maturalne? Jak zacznie sprzedawać, to się skończy, jak
    teraz. Zresztą wcale bym się nie zdziwił, gdyby te pytania wyciekały od
    wielu lat, bo system z wysyłaniem tego w kopertach jest niedorzeczny.
    Tyle, że teraz wymyślili bardzo dziwne pytanie i wypłynęło.

    --
    Robert Tomasik