  • Data: 2020-06-14 12:59:44
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Łapówka też nie jest związana z tematem. Na chwilę obecną mamy
    > podstawy twierdzić, że pytania wyciekły. Żadnego pomysłu na bodaj
    > poszlakę, że ktoś komuś płacił.

    Serio?
    CZyli jak ginie samochód to bedziesz podejrzewał ze zginał samochód a
    nie ze ukradł go złodziej zeby zarobić, ze byc moze juz go pociał w
    dziupli etc?
    Ja nie twierdze ze to była na 100% łapówka ale jako jeden ze
    scenariuszy to sie samo narzuca.

    > Nic nie założyłem. Nawet nie wiem,. czy nie ma przepisu karnego.
    > to, ze ja nie mam pomysłu nie oznacza, że ktoś tu za chwilę nie
    > zaproponuje czegoś sensownego. Na razie mamy pomysł na oszustwo
    > (niedorzeczne) i korupcję (nie mam żadnego pomysłu, jak dowie ść
    > łapówki).

    Jeżeli nie masz zadnego pomysłu jak dowiesc łapówki to znaczy ze nie
    czytasz tego watku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.