  • Data: 2020-06-13 11:42:03
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > I naprawde nie widzisz roznicy miedzy zgadywaniem a dowiedzeniem sie
    > wprost od tego dyrektora jakie było pytanie?

    Widzę - oczywiście.

    > A jeszcze jak odbyło sie to za gratyfikacja finansowa?

    Albo dyrektor zgwałcił sekretarkę? Dowodu na zgwałcenie sekretarki też
    nie mamy, ale czy można to wykluczyć?

    > I ustalmy - powodu podwazenia wyniku egzaminu tez nie widzisz?

    Nie znam się i nie będę się tu wypowiadał. W każdym razie, jeśli nie
    możemy dowieść kto wiedział, a kto nie, to należałoby unieważnić maturę
    z języka polskiego i ją od nowa zrobić.

    --
    Robert Tomasik