  • Data: 2010-12-23 09:30:18
    Temat: Re: szkody w sklepie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał

    > Tak samo jak kierowca, który zasłabnie za kierownicą i wjedzie w inny
    > samochód.

    Od tego jest obowiązkowe OC kierowców. Jak na razie nie ma obowiązkowego OC
    klientów, więc można sobie co najwyżej w brodę pluć, jeśli się samemu nie
    zabezpieczyło ekspozycji w sklepie.

    > Uwielbiam dyskusję, kiedy to ja podaję przepisy i na ich podstawie
    > wyciągam wnioski,

    Jakie przepisy podajesz?

    > Tak samo naiwny jest gość parkujący samochód za setki tysięcy złotych na
    > ulicy. Przecież to oczywiste, że każdy może go wówczas obtłuc albo nawet
    > ukraść.

    Mowa jest o sytuacji, gdy coś się stanie przypadkowo i niecelowo.
    Powodzenia w ściąganiu kasy od sprawcy takiego przypadkowego czy
    niecelowego działania.

    > Mogę ubezpieczyć, mogę nie ubezpieczyć. To mój wybór czy to robię i mój
    > wybór czy dochodzę odszkodowania od sprawcy czy od ubezpieczyciela.

    Tak samo wybór tego sąsiada czy Ci odda kasę (za zalanie z powodu rury
    pękniętej nie z jego winy) czy nie odda.
    I jak wyżej - dużo szczęścia w udowodnieniu jego umyślnego działania.

    K.