  • Data: 2010-12-26 02:05:04
    Temat: Re: szkody w sklepie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/25/2010 7:20 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Kogokolwiek. Od kiedy oszustwo musi mieć konkretną, z góry zaplanowaną
    > ofiarę?

    No niestety. Jakaś ofiara (losu) musi być zeby mówić o oszustwie.
    Nie ma ofiary nie ma oszustwa. Dopiero jak to kupka porcelany się
    rozwali to będzie o czym rozmawiać.

    > Kwestii dowodowej póki co nie poruszałem - pytanie było raczej teoretyczne.
    >
    > Ale - skoro tego potrzebujesz ;) - dla ustalenia uwagi załóżmy, że
    > faktycznie istnieje nagranie lub jakieś wiarygodne zeznanie (np.
    > skruszonego z takiego zebrania).

    jak wyzej.
    musiałbyś prokuratorowi coś takiego dostarczyć, bo on raczej sam na to
    nie wpadnie i sprawę umorzy przynajmniej z tego paragrafu.