eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunkiRe: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-29 13:35:21
    Temat: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-09-29 12:11, ww pisze:
    >
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >> Prawo dość wyraźnie normuje sposób doręczenia oświadczenia woli i
    >> pozostawianie go w przypadkowym miejscu raczej nei znajduje uznania w
    >> oczach sądów, o ile zobowiązany zna właściwy adres i nie umówił się z
    >> klientem na odbiór tego oświadczenia w sklepie.
    >
    > No właśnie. A podpisanie się pod "odpowiedź dostępna będzie w salonie"
    > może chyba podchodzić pod "umówiliśmy się". Jednak wszystkie źródła
    > twierdzą,
    > że takie umówienie się nie jest skuteczne i ja mogę po tą odpowiedź nie
    > przyjść
    > a problem ma wtedy sklep bo mnie jednak skutecznie nie poinformował.

    Źródła w tej materii są wyjątkowo mierne. Kiedyś jeden sąd się
    wypowiedział, że w odpowiedzi na reklamację listem poleconym liczy się
    dzień doręczenia, a nie dzień wysłania. Mało inteligentny sędzia nie
    zauważył, że w ten sposób dochodzimy do sytuacji, kiedy odpowiedź nigdy
    nie będzie mogła być udzielona w terminie, bowiem wysłana już w dniu
    złożenia reklamacji, może być przetrzymana przez konsumenta na poczcie
    przez 14 dni i być tym samym spóźniona.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1