eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunkiRe: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-30 09:14:42
    Temat: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 29 Sep 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Brak odpowiedzi w terminie jest uznaniem reklamacji

    Brak odpowiedzi.
    Nie brak doręczenia.

    > i domaganie się od
    > konsumenta dowodu, że sklep odpowiedzi nie udzielili jest bezsensowne.

    Przeciwnie.
    Domaganie się wykazania, że klient tej odpowiedzi nie chciał jest
    bezsensowne. Nie ma sensu wykazywanie czy ta odpowiedź leżała
    w 14. dniu, jeśli klient jej NIE CHCIAŁ w tym dniu.
    Jak komuś zależy na wykazaniu nieterminowości to w obecności
    drugiej strony przywala niezwłocznie datownik :D

    Dowodem zaś jest, że po upłynięciu terminu sklep nie umie tej
    odpowiedzi udzielić ani wskazać (tu już w sposób wiarygodny) jak
    została udzielona (mam na myśli odpowiedź "wysłaliśmy poleconym").

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1