eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-29 12:11:45
    Temat: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Prawo dość wyraźnie normuje sposób doręczenia oświadczenia woli i
    > pozostawianie go w przypadkowym miejscu raczej nei znajduje uznania w
    > oczach sądów, o ile zobowiązany zna właściwy adres i nie umówił się z
    > klientem na odbiór tego oświadczenia w sklepie.

    No właśnie. A podpisanie się pod "odpowiedź dostępna będzie w salonie"
    może chyba podchodzić pod "umówiliśmy się". Jednak wszystkie źródła
    twierdzą,
    że takie umówienie się nie jest skuteczne i ja mogę po tą odpowiedź nie
    przyjść
    a problem ma wtedy sklep bo mnie jednak skutecznie nie poinformował.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1