eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-29 22:55:51
    Temat: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:l29s74$j1c$1@mx1.internetia.pl...

    >> Z drugiej strony w sądzie oni powiedzą, że pismo było, ja powiem nie > było,
    >> sąd mnie zapyta skąd wiem, i co ? Naprawdę bedzie ktoś dochodził
    >> czy były czy nie było jeśli ja tego nawet nie sprawdziłem ?
    >>
    >> Jedyna moja szansa jest taka, że sąd na wstępie uzna ten zapis o > konieczności
    >> odbioru w sklepie jako nieważny. Wtedy może zapytać czy był > telefon/mail/pismo
    >> wysłane pocztą. A ponieważ nie było to mam szansę na wygraną.
    >
    > Brak odpowiedzi w terminie jest uznaniem reklamacji i domaganie się od
    > konsumenta dowodu, że sklep odpowiedzi nie udzielili jest bezsensowne.

    Panowie, jeżeli klient przystał (mniej lub bardziej dobrowolnie) na
    odebranie pisma w sklepie, to ma w pełn zastosowanie art. 61.1 KC. Cytując
    "(osoba) mogła zapoznać się z jego treścią".

    Stąd dość istotne jest pytanie, KTO wyznacza sposób wysłania odpowiedzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1