eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com
    !feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01
    .newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 04 Mar 2011 22:54:11 +0100
    From: pilocik <p...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...com>
    In-Reply-To: <r...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <4d715f7c$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.182.254
    X-Trace: 1299275644 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2459 83.8.182.254:12956
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670796
    [ ukryj nagłówki ]


    > Mam dziwne wrażenie, że niektóre serwisy mylą ekspertyzę z wyceną.
    > Każdy klient ma prawo poznać cenę usługi przed jej wykonaniem, oddaje
    > Ci sprzęt, Ty go oglądasz i podajesz kwotę, jak klient nie jest
    > zadowolony to nie naprawia, a Ty nie masz klienta - proste. Wycena
    > naprawy nie polega na poinformowaniu klienta dokładnie co się zepsuło,
    > jedyna informacja dla klienta to cena, a jak chce wiedzieć co się
    > zepsuło, to wtedy można kasować za ekspertyzę.
    >
    > Może za wejście do serwisu też będziesz opłatę pobierał?

    Może Cię to zaskoczy ale tak jest to u mnie przyjęte.
    W każde zlecenie w naszej bazie jest na bieżąco wprowadzany wykaz
    elementów uszkodzonym i jest to dostępne dla klienta zarówno przed
    dokonaniem naprawy, jak również otrzymuje ten wykaz na wydruku
    gwarancyjnym ze szczególnym uwzględnieniem kosztów wszystkich elementów
    jak też i robocizny.

    To ostatnie zdanie Ci daruję - rozumiem że odrobina złośliwości pozwala
    Ci się dowartościować w walce z wyzyskiwaczami, oszustami i innymi tego
    typu naprawiaczami :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1