eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Wed, 02 Mar 2011 19:47:46 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <ikms1h$e4f$18@inews.gazeta.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikm857$afm$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6ea5a4$0$2445$65785112@news.neostrada.pl> <ikmc1g$24i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-253-163-247.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299116913 14479 70.253.163.247 (3 Mar 2011 01:48:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 01:48:33 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <ikmc1g$24i$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670506
    [ ukryj nagłówki ]

    On 3/2/2011 3:15 PM, PAP2t wrote:
    > W dniu 2011-03-02 21:16, pilocik pisze:
    >> W dniu 2011-03-02 21:09, Dysiek pisze:
    >>
    >>> Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy,
    >>> ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie
    >>> chcesz u
    >>> nich naprawiac bo uwazasz, ze to za duzo. Uwazam jako konsument, ze
    >>> lokalizacja uszkodzenia i wycena naprawy nie moze wynosic 50% kosztow
    >>> calej
    >>> naprawy.
    >>>
    >>> Dysiek
    >>>
    >>>
    >>
    >> Być może masz tu trochę racji (jako konsument) natomiast zwróć uwagę, że
    >> mowa tu o kwotach od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych co chyba
    >> znacznie zmienia spojrzenie na tę kwestię.
    >> Dodam tylko jeszcze raz, że w przypadku naprawy sprzętu kwota ta jest po
    >> prostu 1/2 należności za robociznę.
    >> Jakoś do tej pory nie było problemów z klientami z tego powodu.
    >
    >
    > Powiem tak dobry serwis bierze kase za naprawe, a partacze za expiertyzy.
    >
    >
    dobry serwis nie bierze kasy za naprawę której klient nie chce, bo uzna,
    że mu się to nie opłaca.
    Ale z darmowych ekspetyz, też by nie przeżył.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1