  • Data: 2011-03-03 17:13:43
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011.03.03 01:04, to pisze:
    > Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał?

    A czy w sklepie płacisz za to, że ktoś Ci towar kasuje? Nie! Sklep tak
    ustala marżę, żeby potem móc wszystko opłacić i jeszcze zyskać. Moim
    zdaniem tak samo powinno być na Allegro - koszt dostawy to faktycznie
    koszt opakowania (nie zapakowania!) oraz koszt wysyłki i tyle... Reszta
    - to praca sprzedającego i tyle...
    Nie ukrywam, że jest to moje zdanie. Ale OK, jestem w stanie
    zaakceptować 10zł za list, który kosztuje 4, pod jednym warunkiem - że
    nikt mnie nie oszukuje!!!! Bo jeśli widzę w opcjach wysyłki "Paczka
    pocztowa - 12zł", a to się okazuje listem poleconym za 5zł, to mnie
    szlag trafia!! Jeśli natomiast mam napisane "List polecony - 12zł" to
    OK, moja sprawa, czy skorzystam, czy nie...
    I jeszcze jedno - wiele firm sprzedających na Allegro nie umieszcza na
    paragonie kosztów wysyłki. W ogóle się z tego nie rozliczają. Sprzedają
    towar z minimalną marżą, przez co wykazują małe dochody, co pozwala im
    uniknąć podatku. A główny dochód jest na przepłaconej wysyłce...

    Konop