eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "sth" <k...@l...vk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - część 2
    Date: Sun, 6 Mar 2011 16:50:37 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <il0agl$get$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-122.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299426645 16861 84.10.162.122 (6 Mar 2011 15:50:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Mar 2011 15:50:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: rkonioo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670965
    [ ukryj nagłówki ]

    > Koszt robocizny danej kategorii sprzętu jest STAŁY i JEST ZNANY przed
    > naprawą a co za tym idzie koszt przedmiotowej ekspertyzy również jest
    > znany.

    warsztat zatrudniajacy cwiercjasnowidzow. koszt robocizny jest znany przed
    wykonaniem ekspertyzy, ale juz koszt czesci nie jest znany. trzeba zatrudnic
    lepszych jasnowidzow. reasumujac: wiemy co mamy wymienic ale nie wiemy ile
    to kosztuje. swietny warsztat.
    napisz jasno i wprost co ta ekspertyza wykazuje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1