eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-06 15:58:28
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał
    >> Koszt robocizny danej kategorii sprzętu jest STAŁY i JEST ZNANY
    >> przed naprawą a co za tym idzie koszt przedmiotowej ekspertyzy
    >> również jest znany.
    >
    > warsztat zatrudniajacy cwiercjasnowidzow. koszt robocizny jest znany
    > przed wykonaniem ekspertyzy, ale juz koszt czesci nie jest znany.
    > trzeba zatrudnic lepszych jasnowidzow. reasumujac: wiemy co mamy
    > wymienic ale nie wiemy ile to kosztuje. swietny warsztat.

    To bardzo ciekawy wątek, jest świetnym detektorem idiotów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1