eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-06 15:50:37
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "sth" <k...@l...vk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Koszt robocizny danej kategorii sprzętu jest STAŁY i JEST ZNANY przed
    > naprawą a co za tym idzie koszt przedmiotowej ekspertyzy również jest
    > znany.

    warsztat zatrudniajacy cwiercjasnowidzow. koszt robocizny jest znany przed
    wykonaniem ekspertyzy, ale juz koszt czesci nie jest znany. trzeba zatrudnic
    lepszych jasnowidzow. reasumujac: wiemy co mamy wymienic ale nie wiemy ile
    to kosztuje. swietny warsztat.
    napisz jasno i wprost co ta ekspertyza wykazuje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1