    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauka jazdy
    Date: Thu, 2 Jul 2009 08:34:21 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 23:56:04 +0200, Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:slrnh4nlsd.352.joshua@tau.ceti.pl Jacek Osiecki
    > To dalej nie jest mądre.

    Wolę żeby początkujący kierowcy pierwsze parkowania między prawdziwymi
    autami przeprowadzali pod kontrolą instruktora niż bez niej.

    > Nie odpowiadam za to co widzisz i czego nie widzisz.
    > Stukną czy przytrą ci auto parę razy to może ci się pole widzenia poszerzy.

    Czy panikujesz na widok każdego auta parkującego przy Twoim? Bo to głównie
    "cywilne" auta odpowiadają za zarysowaną karoserię...

    > Jego się spytaj.

    Według moich obserwacji NIE wybierają trudniejszych miejsc.

    > To jak się mają nauczyć parkować w trudnych?

    Uczą się parkować w łatwych miejscach, a gdy będą wystarczająco pewni siebie
    to zaczną parkować w trudniejszych. Tak samo jak nie będą gnali górskimi
    dróżkami od razu, tylko dopiero gdy nabiorą pewności siebie.

    > Żadnej wiary w nich nie pokładam, wymyślasz.

    Pokładasz, bo ich się boisz mniej niż "eLek" z instruktorami.

    > I jak to przypadkowych? Przecież wielu z nich ma juz prawko zrobione wg tych
    > nowych, niby rewelacyjnych metod.

    I parkują sami, bez osoby która może zweryfikować czy nie robią czegoś
    głupiego.

    > Otóż to są gówniane metody, a ich stosowanie stanowi zwiększanie ryzyka
    > uszkodzenia zaparkowanych samochodów.

    Moim zdaniem _zmniejsza_ ryzyko uszkodzenia zaparkowanych samochodów, bo
    początkujący kierowcy są znacznie lepiej przeszkoleni z parkowania w prawdziwych
    warunkach.

    > Skąd wiesz, że doświadczonego?

    Bardziej doświadczonego od większości kierowców. Spróbuj zrobić uprawnienia
    instruktora to może zrozumiesz...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944