  • Data: 2009-07-02 18:50:55
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Andrzejku Lawo,
    >
    > zażyj w końcu jakiś uspokajacz, który ukoi twoje skołatane nerwy. A w
    > kwestii psychozy natręctw, to masz ją z pewnością ty sam, skoro z uporem
    > maniaka wypisujesz ciągle te bezsensowne bzdety.

    nie kumasz, ze juz sam fakt zlego cytowania wkurza czytajacych. Jak do tego
    dodasz farmazony, ze chcesz zabronic komukolwiek poruszanie sie w okolicach
    Twojego auta to jest to poprostu smieszne.

    W mojej ocenie trzeba w dodatku tepic takie podejscie bo np. dostaniesz
    prace w jakims urzedzie i wtedy beda jaja jak zaczniesz dla ochrony cos
    ogradzac albo powstanie setka smiesznych zakazow.

    Wybuduj sobie garaz, parkuj na swojej posesji to nikt nie bedzie parkowal
    obok Ciebie.

    Zyj i daj zyc innym.

    I wez pod uwage ze minely czasy, ze auto to taka swietosc, ze musi byc bez
    zadnej rysy. Jak chcesz miec takie to kup fabrycznie nowe, zapakuj do garazu
    i nie ruszaj sie na krok. Do kosciola ale tylko w sloneczna pogode.

    Icek