  • Data: 2007-08-22 18:45:47
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 22 sierpnia 2007 20:10
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fahu8c$c6s$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale co Cie te matki obchodzą? Dopóki nie włażą na twoje podwórko, niech
    > sobie szaleja, ścigają się, zastawiają.

    No cóż, nie taki system działania ma Kościół czy Szkoła. Ty myślisz swoim
    ciasnym domkem. Tamte organizacje myślą społecznie. Choć ty też powinnaś
    myśleć szerzej, bo w końcu wlezą na Twoje podwórko.

    > Moja Babcia wpajała mi
    > sentencję: "pilnuj siebie, będziesz w niebie",

    No przykre... Stara kobieta a głupia... Nie wie(działa), że problem nie
    znika jak się udaje, że go nie ma. A w pewnym momencie niezauważane
    patologie urosną i nie będziesz miała dość siły by zablokować ich wejście
    na Twoje podwórko...

    > Ich życie, ich wybór, ich konsekwencje.

    No cóż, dawno tak samolubnego podejścia nie widziałem... Tylko że ono ma się
    nijak do Ducha, więc przynajmniej w kontekście komunii św. mi go nie
    wpychaj.

    > No dobrze, to ja ci podpowiem, o co chodzi w tym jednoliceniu. Za te
    > alby trzeba zapłacić.

    A za te wypaśne nie trzeba.... No genialnie...

    Poza tym, nasz wypożycza, już pisałem.

    > Których? Jest gdzieś w Dekalogu napisane "idź do kościoła?"

    Nie pisałaś, że praktykujący, a niechodzący do kościoła, ale że
    niepraktykujący.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/