  • Data: 2007-08-22 21:33:28
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:t82yt6u68kb3$.dlg@halizna.pt...

    > Z ciekawości zapytam, jak wymogłeś że oddała?
    > Czy ta metoda zadziałałaby również gdybyś w oddzewie
    > na swe żądanie miast: Proszę Pana...
    > usłyszał: Spadaj, wara od mojej komury

    Kij, ciekawe co by wyjaśniał, jakby matka dziewczyny złożyła zawiadomienie
    o naruszeniu tajemnicy telekomunikacyjnej - bo mógł odczytać SMS-y.
    Widziałem takie zawiadomienie i cyrk z tym wbrew pozorom był spory.
    Nauczyciel z komórką nieopatrznie poszedł na zaplecze, zaś jakiś geniusz z
    punktu serwisowego NOKIA napisał oświadczenie, że są ślady podłączania
    jakieś tam wtyku, który mógł zebrać dane do komputera przez kilka sekund.
    Bo nasz były wicepremier w swej mądrości dał uprawnienie do zabierania
    komórek, ale nie wydał przepisów wykonawczych.