  • Data: 2024-07-17 16:51:47
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to jest bardzo mądre i światłe stwierdzenie.

    To jest tylko stwierdzenie faktu.
    Nikt nie neguje, że niestety tak jest.
    Gdyby policjanci postępowali zgodnie z prawem, to by tak nie było.

    > Już nie jeden raz byłem na tym forum rugany za to stanowisko.

    I do dzisiaj niczego nie zrozumiałeś.
    To typowe stanowisko kogoś, kto marzy o państwie policyjnym.
    Nie jest to ani mądre, ani światłe, a wręcz przeciwnie. To nie jest
    normalne.
    Policjantowi, zasadniczo, nie wolno wszystkiego. Bo prawo mu tego
    zabrania. Tłumaczyłem ci to wielokrotnie.

    Te twoje stanowisko, to zwykła patologia i to na wielu płaszczyznach.
    Nie dość, że przez takie postępowanie zmuszacie niewinnych ludzi do
    udowadniania swojej niewinności przed sądem, to jeszcze niepotrzebnie
    takimi akcjami obciążacie sądy. Marnujecie czas swój, obywateli i sądów.
    Na koszt obywateli.
    I macie to w dupie, bo kto wam zabroni.

    O zwykłej uczciwości z litości nie wspomnę - uczciwy policjant nie
    legitymuje, gdy nie ma powodu. I go nie wymyśla, bo "zawsze przecież
    może coś dopasować z szerokiego katalogu powodów", "albo zawsze może
    powiedzieć, że wydawało mu się, że legitymowany jest podobny do
    poszukiwanego" itp.
    No może. Ale po co? Uczciwy policjant tak nie robi.
    A ty nie dość, że twierdzisz, że to jest OK, "bo przecież może", "bo nie
    ma sensu pieniaczyć się z policjantem", to do tego robisz to publicznie
    i nadziwić się nie możesz, o co się ciebie czepiają.

    Tak ma wyglądać praca policji w praworządnym państwie? Na robieniu przez
    policję co się chce, bo "kto wam zabroni"? To jest to "bardzo mądre i
    światłe stwierdzenie"?

    Gdyby obciążyć was kosztami takiego bezzasadnego przeczołgiwania
    obywatela po sądach, to od razu przypomnielibyście sobie prawo.

    > Nie am sensu pieniaczyć się z policjantem, bo on swoje i tak musi zrobić. Skoro
    legitymuje, to widać
    > uważa, że ma ku temu podstawy.

    A powinno być odwrotnie. Skoro ma podstawy, to legitymuje.
    I ma te podstawy podać, a nie tylko uważać, że ma. One mają być.
    Policjant nie powinien dawać nawet cienia możliwości uczciwemu
    obywatelowi, żeby ten musiał się z policjantem pieniaczyć.

    Ty nawet robisz głupie aluzje, gdy obywatelowi motor zajebią i twoi
    koledzy potraktują go jak intruza tylko dlatego, bo chciałby żeby
    funkcjonariusz dupę ruszył - no bo pewnie obywatel był filozofem i za
    bardzo wyszczekany, to sobie zasłużył żeby go olać.
    Taki jest właśnie twój tok rozumowania, który tu od lat prezentujesz.

    Zrozumienie istoty pracy, którą (na nieszczęście obywateli) wykonujesz,
    przerasta twoje możliwości intelektualne. Ty po prostu nie rozumiesz w
    czym tkwi problem twojego "stanowiska".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr