  • Data: 2024-07-17 18:28:12
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2024 o 17:11, Animka pisze:

    > Tu chodzi o fotografowanie dzieci na plaży robiących kupę.

    To mi to umknęło.

    > Tak napisał Ewa.
    > Policjant powinien wziąć za fraki tego zboczeńca i na komisariat, a
    > rodziców dziecka obciążyć mandatem za zalatwianie się dziecka na plaży i
    > posprzątanie po tym dziecku.

    O ile mandat dla rodziców uważam za słuszny, to nie wiem, czemu chcesz
    karać osobę, która to udokumentowała na wypadek, gdyby policjant z
    mandatem nie zdążył. Tu jest jak najbardziej uzasadnione okolicznościami
    podejrzenie, ze nie miał zamiaru tego publikować, tylko wykorzystać jako
    dowód w sprawie. Z pedofilią, to już w ogóle trudno to powiązać.

    --
    (~) Robert Tomasik