  • Data: 2024-07-17 16:45:57
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może inaczej. Trzeba się bronić przed bezprawnymi działaniami i podziwiam
    > audytora, że broni swoich praw na miejscu (z różnym skutkiem, ale broni).
    > Ja sam po prostu doszedłbym do wniosku, że na ulicy nie mam przewagi, więc
    > skupiłbym się na ewentualnym udokumentowaniu tego, co się dzieje (np.
    > nagrywanie z ukrycia), a potem, na spokojnie, przemyślałbym sobie swoje
    > opcje, skonsultowałbym się z adwokatem, zaplanował sobie, co w zasadzie
    > chcę osiągnąć, i w sądzie miałbym już bardziej wyrównane szanse, niż na
    > gorąco na ulicy.

    Ulica, to nie ring, gdzie jak jeden zawodnik zdejmuje rękawice, to dla
    równowagi drugiemu zdejmują. Jakby Państwo chciało równowagi, to by
    legitymowania rozstrzygano "na ubitej ziemi". Legitymowany dostaje
    tomfę, policjant też i ustalają, kto ma rację w warunkach "równowagi".

    Jak widać jednak nie o to w tej zabawie chodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik