eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawociekawostka - stosowanie się do przepisów drogowychRe: do podwątku o rondach - Gotfrydzie....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 30 Jun 2012 01:28:04 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: do podwątku o rondach - Gotfrydzie....
    In-Reply-To: <jsk0i3$f4v$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1206300017100.3124@quad>
    References: <4fe419f0$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fe85d23$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206252251460.2988@quad>
    <4fe961cf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsc22l$ekf$2@inews.gazeta.pl>
    <4fe9a7b2$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsceqf$3sd$1@inews.gazeta.pl>
    <4fe9e829$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206270009150.3232@quad> <jse52q$c74$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206271403100.2916@quad> <jsf3e3$1rb$1@inews.gazeta.pl>
    <4feb65e1$1@news.home.net.pl> <jsh1gv$ouu$2@inews.gazeta.pl>
    <4fec12ad$1@news.home.net.pl> <jsh4hh$an1$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206281459290.908@quad> <jsi6kj$c3a$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206282054420.272@quad> <jsica8$89k$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1206290757150.300@quad> <jsk0i3$f4v$1@inews.gazeta.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 99
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1341013796 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26691 83.15.167.123:65021
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:706161
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 29 Jun 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie. W jaki sposób zawierają umowę i ustalają warunki?

    Kpisz?
    Poważnie pytam.
    (przepis podałem, to nie był "opis mojego wyobrażenia sobie
    sposobu", lecz CYTAT Z PRZEPISU!)

    > nie słyszałem. Nie spotkałem się też w żadnych materiałach dydaktycznych
    > dla kierowców z żadną wzmianką na temat tego, że stojące samochody na
    > wjeździe na skrzyżowanie mają podejmować negocjacje

    A to też Twój autorski pomysł.
    W sumie dobre.
    Ja pisałem o kierujących, i prawdę mówiąc Twój kolejny koncept
    (z podejmowaniem negocjacji przez POJAZDY) spowodował, że bardzo
    mnie zaciekawiło jak rozwiązali ten problem twórcy takiego wynalazku:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/samochod-
    bez-kierowcy-dostal-prawo-jazdy,209196.html

    Wcale bym się nie zdziwił jakby nie przewidzieli, i w sytuacji
    patowej "czekali na rozstrzygnięcia administracyjne" :P
    (nie żebym się czepiał, ale całkiem jak Ty ;))
    Na jakieś 100% rzeczone pojazdy nie mają wbudowanych mechanizmów
    negocjacji z żywym kierowcą :>

    > i zawierać umowę odnośnie pierwszeństwa.

    Nie muszą. To prawda.
    Właśnie znalazłem taki tekst: "co to jest wieczność?"
    Trzeba wybrać wersję "skrzyżowanie" (lub "skrzyżowaniu")
    Dla leniwców gotowiec:
    http://www.google.pl/#hl=pl&biw=1809&bih=922&sclient
    =psy-ab&q=co+to+jest+wiecznoœć+skrzyżowaniu

    Stanowi wyjaśnienie i komentarz do Twoich pytań.
    Wszystkich w tym wątku ;)

    >> Sąd weźmie zapisy PoRD i ukarze obydwu.
    >
    > Bosko.... Już to widzę.

    A z jakiej paki miałby zrobić inaczej, skoro oni są
    w *identycznej* sytuacji?

    >>> No to masz kolejny bubel w PoRD (CBDU)
    >> Ależ nie, Ty po prostu nie przyjmujesz wiadomości, że może istnieć
    >> sytuacja regulowana umownie.
    >
    > Przyjmuję.

    No to w czym problem?

    > Ale nie przyjmuję do wiadomości tego, że mam zawierać umowy
    > z sąsiadem na skrzyżowaniu

    To ustal czy przyjmujesz czy nie.

    > dlatego, że wg ciebie zapis o pierwszeństwie
    > z pord nie rozstrzyga, bo się zatrzymaliśmy.

    Zatrzymanie NIE MA ZNACZENIA.
    Kolejny pomysł zupełnie od rzeczy.
    Wymyślasz bzdury i dziwisz się że wychodzą bzdurne wnioski.
    Przecież to jedno z oczywistych praw logiki.

    > Póki jechaliśmy, rozstrzygał,

    Jeśli jechaliście z zamiarem skrętu w lewo, to RÓWNIE
    NIE rozstrzygał.

    Wiesz co?
    spisz założenia początkowe.
    WSZYSTKIE.

    I potem je skomentujemy.
    Bez meandrowania po innych wersjach.

    Bo nie mam już zdrowia do tego, że co post to zmieniasz
    koncepcję, byle tylko wyszło że "nie rozumiesz".

    > Swoją szosą, wyobrażam sobie taki egzamin, gdzie L-ka rusza z ustąpa
    > przed tym z prawej na ustąpie i egzaminatorowi kandydat na kierowcę
    > wyjaśnia ,,ja go znam, zawarliśmy umowę, że jak będziemy w takiej
    > sytuacji, to ja będę zawsze pierwszy jechał''.

    Udowodnij :P
    Aby zachowanie było "oczywiste", polubowne negocjacje powinny
    być przeprowadzone na bieżąco, przy okazji ich wynik znany
    innym kierującym posłuży do wypełnienia art.3 *oraz* art.4
    PoRD (znając efekty negocjacji, wiedzą że zachowanie jest
    zgodne z przepisami, nie znając mogą zwątpić skąd bierze
    się zachowanie kierujących)

    Co do postawy - jak egzaminator widzi podstawy do określonego
    zachowania, ma ten *dowód* o którym wyżej.
    Ba, dowód jest "utrwalony".
    Nie ma jak się przyczepić.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1