  • Data: 2012-06-30 18:38:23
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Uwalał" mam rozumieć jako przerwanie egzaminu?
    > No to przejrzyj archiwa .samochody, tam jest opis (nie wiem czy
    > dobrze pamiętam czy A.Lawy, również pisującego w tym wątku więc
    > pewnie potwierdzi lub poprawi) jak po takim numerze odebrać
    > instruktorowi "papiery".

    Nie potwierdzam - przy zdawaniu nie miałem takich problemów: może
    trafiłem na uczciwego, może zadziałało moje marudzenie na
    niedoskonałości samochodu (jakieś dziwne niskie te wolne obroty...) oraz
    obuwie (dzięki któremu już kilka razy brano mnie za policjanta ;) ),
    może wszystko na raz, w każdym razie mój egzamin był zdecydowanie
    uczciwy więc jakoś się nie zainteresowałem tematem "uwalenia"
    egzaminatora ;)