    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dezubekizacja
    Date: Sat, 24 Sep 2022 18:01:37 +0200
    <632b2fc6$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <5kypzy26xl9w.16wcasfoiu31e$.dlg@40tude.net>
    <632c6613$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <u1hpfwtx2mv3$.142wngbfud6tp$.dlg@40tude.net>
    <632c8770$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <3nrXK.829419$%fx6.64099@fx14.ams1>
    <632e42d3$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <BHrXK.829423$%fx6.779486@fx14.ams1>
    <632ebf32$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <tgmhf5$3ed$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <632efce3$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <tgmuti$3ed$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <632f233e$0$452$65785112@news.neostrada.pl>

    > O art. 6 kodeksu cywilnego słyszałeś?

    Jprd. Mówisz, że nie da się przypisać komus konkretnemu, więc przywalmy
    komukolwiek kto jest w pobliżu a potem powołujesz się na art 6 który
    mówi, że "ciężar dowodu leży po stronie, która chce wywodzić skutki
    prawne". Jakąś schizofrenię masz?

    > A ktoś mądry uważa inaczej? Jakiś sąd, prokurator, biegły?

    Sądu w to nie mieszaj, bo to nie sąd przygotowuje akt oskarżenia.
    Biegłych też nie bo napisali że prawdopodobną przyczyną było połączone
    działanie trzech czynników, z czego dwa to kulsony. Więc styka. Więc
    jest to póki co zadanie jedynie zerokuratora (takiego samego co innym
    rozdziela zarzuty dla ich dobra, tylko kulsonom tego dobra żałuje).

    Odwrócę pytanie - czy ktokolwiek zdrowy na umyśle uważa tak jak ty, że
    za szkody wyrządzone przez zgromadzenie powinna odpowiadać losowa osoba
    znajdująca się w pobliżu?

    > Jakich losowych?

    Normalnie - proponowałeś odpowiedzialność solidarną wszystkich co
    znajdują się w pobliżu. W praktyce znaczy to odpowiedzialność losową.

    > Warto się gromadzić. Zdecydowanie. Tylko warto to robić w taki sposób,
    > by nikomu nie robić krzywdy.

    A w jaki niby sposób mam wpływ na innych, w szczególności
    kontrmanifestantów?

    > Po co czytasz?

    Bo lubię punktować twoje głupoty i patrzeć jak się coraz bardziej
    pogrążasz broniąc ich zamiast przyznać że się myliłeś lub po prostu twój
    pomysł nie był tak przemyślany, jak ci się na początku wydawało. Taka
    niskich lotów rozrywka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!