  • Data: 2022-09-25 22:31:25
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja gdziekolwiek pisałem, że każde? Ale niektóre tak i do tych się
    > odnosiłem.

    Nie. Odnosiłeś się do spontanicznych.
    Ale jak zwykle się zamotałeś.

    To teraz chcesz podzielić spontaniczne na dwie kategorie?
    Spontaniczne spontaniczne i...
    ..spontaniczne prowadzone?

    Dziecko drogie, na spontanicznych zgromadzeniach ludzie pójdą za kimś,
    albo nie pójdą, niezależnie od tego, czy do spontanicznego zgromadzenia
    spontanicznie przyłączy się jakiś pretendent do sterowania państwem, czy
    się nie przyłączy.
    Bo widzisz, na pokojowych spontanicznych zgromadzeniach zwykle jest dużo
    wyższy poziom inteligencji, niż na "spontanicznych" imprezach
    faszystowskich, na których bez lidera, to samodzielnie co najwyżej im
    ślina cieknie z kącików ust.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr