  • Data: 2022-09-25 09:19:44
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale Ty, to na pewno nie masz zielonego pojęcia o prawie.

    Akurat w sprawach sądowych póki co mam 100% skuteczność;) Przypominać
    twoje kwiatki?

    1 - masz plecak i rower podpadasz pod ustawę o przewoźnikach,
    2 - rozporządzenie nakazuje podanie powodu podjęcia czynności ale nie
    mówi że ma być on prawdziwy,
    3 - policnant nie ma obowiązku noszenia imiennika (nie chodzi o oddziały
    zwarte) bo stanowi on tylko część umundurowania (jak na przykład kutrka)
    a nie musisz nosić kurtki

    To były pierwsze trzy z brzegu - zaiste jesteś prawnym geniuszem;)

    > To nie będzie przypadkowa osoba.

    Będzie - sam pisałeś że to jak na wojnie - jak ktoś nie spierdala, to
    jego wina jak go w pobliżu kulsony dopadną.

    > Ale sąd go ocenia, a jak stronie się akt nie podoba (albo jego brak
    > raczej), to też sąd to ocenia.

    Nie bardzo - sąd ocenia to co dostał. Może to co najwyżej zwrócić w
    całości so uzupełnienia (ale nie wiem czy sąd pierwszej instancji też i
    czy tylko na wniosek stron).

    > Już Cię kiedyś pytałem, czy coś Ci wiadomo o tym, by te Twoje kulsony w
    > ogóle podlegały pod odpowiedzialność karna.

    Teoretycznie tak, w praktyce jak widzisz.

    > Nie losowa i nie przebywająca w pobliżu.

    Skoro nie losowa, to powinny być zapsiane kryteria jej wyboru - dajesz!

    > Ja nigdy czegoś takiego nie proponowałem. Proponuję odpowiedzialność
    > solidarną uczestników zgromadzenia.

    Czyli losową.

    > Nie masz.

    To dlaczego mam za nich odpowidać? Bo tobie nie chce się robić (albo nie
    umiesz)?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!