  • Data: 2022-09-24 22:07:17
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.09.2022 o 18:01, Shrek pisze:

    > Jprd. Mówisz, że nie da się przypisać komus konkretnemu, więc przywalmy
    > komukolwiek kto jest w pobliżu a potem powołujesz się na art 6 który
    > mówi, że "ciężar dowodu leży po stronie, która chce wywodzić skutki
    > prawne". Jakąś schizofrenię masz?

    Nie wykluczone. Choroba psychiczna polega na tym, że człowiek nie wie,
    że jest inny. Ale Ty, to na pewno nie masz zielonego pojęcia o prawie.
    To nie będzie przypadkowa osoba.

    > Sądu w to nie mieszaj, bo to nie sąd przygotowuje akt oskarżenia.

    Ale sąd go ocenia, a jak stronie się akt nie podoba (albo jego brak
    raczej), to też sąd to ocenia.

    > Biegłych też nie bo napisali że prawdopodobną przyczyną było połączone
    > działanie trzech czynników, z czego dwa to kulsony. Więc styka. Więc
    > jest to póki co zadanie jedynie zerokuratora (takiego samego co innym
    > rozdziela zarzuty dla ich dobra, tylko kulsonom tego dobra żałuje).

    Już Cię kiedyś pytałem, czy coś Ci wiadomo o tym, by te Twoje kulsony w
    ogóle podlegały pod odpowiedzialność karna.

    > Odwrócę pytanie - czy ktokolwiek zdrowy na umyśle uważa tak jak ty, że
    > za szkody wyrządzone przez zgromadzenie powinna odpowiadać losowa osoba
    > znajdująca się w pobliżu?

    Nie losowa i nie przebywająca w pobliżu.

    > Normalnie - proponowałeś odpowiedzialność solidarną wszystkich co
    > znajdują się w pobliżu. W praktyce znaczy to odpowiedzialność losową.

    Ja nigdy czegoś takiego nie proponowałem. Proponuję odpowiedzialność
    solidarną uczestników zgromadzenia.

    Nie masz.

    --
    Robert Tomasik