  • Data: 2022-09-25 13:08:24
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2022 o 09:19, Shrek pisze:
    > Akurat w sprawach sądowych póki co mam 100% skuteczność;) Przypominać
    > twoje kwiatki?
    >
    > 1 - masz plecak i rower podpadasz pod ustawę o przewoźnikach,

    Tylko zapominasz już, ze to było po tym, jak ktoś wpadł na pomysł, ze
    zawartość plecaka może nie być rowerzysty i on ją tylko przewozi.

    > 2 - rozporządzenie nakazuje podanie powodu podjęcia czynności ale nie
    > mówi że ma być on prawdziwy,

    Bo nie musi. Takich powodów może być 10, a wystarczy, ze policjant
    wskaże jeden z nich.

    > 3 - policnant nie ma obowiązku noszenia imiennika (nie chodzi o oddziały
    > zwarte) bo stanowi on tylko część umundurowania (jak na przykład kutrka)
    > a nie musisz nosić kurtki

    Bo obowiązek wprowadzono kilka lat temu. Dawniej było to prawo i wiele
    osób nosiło, ale nie było obowiązku. Nie chce mi się szukać, kiedy
    obowiązkowy imiennik wprowadziły przepisy służbowe. Jeśli masz ochotę,
    to sobie po porównuj rozporządzenie w sprawie umundurowania. Stawiam, ze
    jakieś góra 5 lat temu.

    > To były pierwsze trzy z brzegu - zaiste jesteś prawnym geniuszem;)

    Drogi kolego. To, ze Ty czegoś nie ogarniasz, a mnie po pewnym czasie
    nie chce się Twoich głupot prostować, to nie znaczy, że masz rację.
    Rozumiem, ze te powielane wpisy są obliczone na to, ze za którymś razem
    odpuszczę i "błyśniesz" elokwencją.

    --
    Robert Tomasik