  • Data: 2022-09-25 16:49:38
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No przykładowo ja jestem przeciwnikiem powierzania sterów państwa grupie
    > osób, co to nie potrafi bezpiecznie przeprowadzić grupy kilkuset osób
    > przez miasto, bo się podobno "nie da". Ale dopuszczam inne opinie.

    Dziecko drogie, skąd pomysł, że każde spontaniczne zgromadzenie jest
    prowadzone przez grupę osób pretendujących do sterowania państwem?

    To co wypisujesz przechodzi ludzkie pojęcie...
    Jednym z większych dramatów tego państwa jest to, że ludzi o tak niskim
    poziomie inteligencji przyjmuje się do milicji.
    Ja wiem, że takich jak ty właśnie dlatego się przyjmuje (i wiem
    dlaczego), ale to jest właśnie dramat - przez takich jak ty nie mamy
    szans na dogonienie państw cywilizowanych.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr