  • Data: 2022-09-25 14:20:26
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2022 o 13:38, Shrek pisze:
    > Te trzy przykłady to były obliczone na to, żeby ci uświadomić, że masz
    > słaby mandat do wypowiadania się na temat znajomości prawa przez innych,
    > bo sam jesteś sasinem prawa. Jak się na jakiś przepis powołujesz to
    > znaczy to że absolutnie i pod żadnym pozorem nie należy go tak
    > interpretować. I jest tak w twoim wykonaniu zawsze i nie pamiętam
    > żadnego wyjątku;)

    No więc ucinając kretyńską dyskusję zwrócę Ci jedynie uwagę, ze to, ze
    Twój poziom umysłu nie pozwala na zrozumienie czegoś nie powoduje, ze to
    jest głupie. To po prostu nie jest dostosowane do Twojego poziomu.
    Umówmy się, że nie będę już więcej odpowiadał na Twoje niemerytoryczne w
    danym wątku posty, bo mi się nie chce po raz setny wyjaśniać, że tego
    nie rozumiesz i tyle.

    --
    Robert Tomasik