eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? ! › Re: call centre jak audiotele ? !
  • Data: 2010-01-05 20:43:42
    Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-01-05 17:34, andrzej wrote:
    > On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    > <m...@t...waw.pl> wrote:
    >> On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
    >>
    >>> andrzej wrote:
    >>
    >>>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
    >>
    >>>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
    >>
    >>> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
    >>> mieli to zdaje sie wprowadzic
    >>
    >> Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
    >> była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
    >> nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
    >> *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
    >> stroną.
    >
    > Nie przegapiłem,nagrałem
    > treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
    > proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
    > zadzwonić później .. EOT
    > całość trwa ok 100 s i tak kilka razy

    No to jeszcze raz, bo z Towjego opisu niewiele wynika.
    1. Po wybraniu numeru, a przed połączeniem powinien być komunikat typu
    "połączenie jest płatne 3 zł netto 3,66 zł brutto za każdą minutę" (art.
    64.2 PT).
    2. W trakcie połaczenia może być zapowiedź, że połaczenie jest płatne/

    W przypadku braku #1, masz uzasadnione podstawy do reklamacji u operatora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1