-
1. Data: 2010-01-05 14:20:44
Temat: call centre jak audiotele ? !
Od: andrzej <a...@g...com>
Kilka razy dzwoniłem do wizz
i ze zdumieniem stwierdziłem że zapłaciłem za niC ( usługa tj
uzyskanie informacji nie wykonana opłata pobrana ) zapewne ten numer
" W Polsce 0703 50 30 10
(Cena za minutę połączenia: 3,66 zł za minutę. Z tel. stacjonarnych i
komórkowych)
"
działa jak audiotele tzn oplata jest pobierana za każdą rozpoczętą
minutę bez względu czy dodzwoniłem się do konsultanta czy do św
Mikołaja ;)
Pytanie czy taki prezent jest zgodny z prawem skoro ani na stronie
https://wizzair.com/about_us/contact_us/
anie w zapowiedzi teleserwisu nie ma Wyraźnej INFORMACJI że połączenie
jest płatne niezależnie od tego czy dodzwonię się do konsultanta czy
nie ?
Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
-
2. Data: 2010-01-05 14:34:22
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
andrzej wrote:
>
> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>
> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>
>
a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
mieli to zdaje sie wprowadzic
-
3. Data: 2010-01-05 14:41:23
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Tue, 05 Jan 2010 08:34:22 -0600, witek napisał(a):
>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>>
> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile? mieli to
> zdaje sie wprowadzic
W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie
niektórych praw konsumentów.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
4. Data: 2010-01-05 15:14:36
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
> andrzej wrote:
>>
>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>>
>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>>
>>
> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
> mieli to zdaje sie wprowadzic
Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
*swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
stroną.
-
5. Data: 2010-01-05 15:16:58
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-05 15:41, Olgierd wrote:
> W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie
> niektórych praw konsumentów.
>
Prawo telekomunikacyjne, art. 64 ust. 1 i 2
-
6. Data: 2010-01-05 16:34:17
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: andrzej <a...@g...com>
On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<m...@t...waw.pl> wrote:
> On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
>
> > andrzej wrote:
>
> >> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>
> >> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>
> > a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
> > mieli to zdaje sie wprowadzic
>
> Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
> była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
> nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
> *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
> stroną.
Nie przegapiłem,nagrałem
treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
zadzwonić później .. EOT
całość trwa ok 100 s i tak kilka razy
-
7. Data: 2010-01-05 18:49:25
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
Dnia Tue, 5 Jan 2010 06:20:44 -0800 (PST), andrzej napisał(a):
> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
Cennik zaakceptowałeś zapewne podpisując umowę ze swoim operatorem
- więc go powinieneś znać.
Pozdrawiam,
Henry
-
8. Data: 2010-01-05 20:43:42
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-05 17:34, andrzej wrote:
> On 5 Sty, 16:14, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
> <m...@t...waw.pl> wrote:
>> On 2010-01-05 15:34, witek wrote:
>>
>>> andrzej wrote:
>>
>>>> Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"
>>
>>>> A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??
>>
>>> a przed polaczeniem nie ma informacji, ze bedzie platne i ile?
>>> mieli to zdaje sie wprowadzic
>>
>> Przed połączeniem powinna być zapowiedź o koszcie połączenia. Jeżeli
>> była, to przegrałeś. Jeżeli nie, to najlepiej odżałuj kolejne 3,66,
>> nagraj wybieranie numeru + początek połączenia i składaj reklamację do
>> *swojego* operatora telefonicznego. WizzAir w takim przypadku nie jest
>> stroną.
>
> Nie przegapiłem,nagrałem
> treść : połączenie jest płatne ... rozmowa będzie nagrywana ...
> proszę czekać ... niestety wszyscy konsultanci za zajęci ... proszę
> zadzwonić później .. EOT
> całość trwa ok 100 s i tak kilka razy
No to jeszcze raz, bo z Towjego opisu niewiele wynika.
1. Po wybraniu numeru, a przed połączeniem powinien być komunikat typu
"połączenie jest płatne 3 zł netto 3,66 zł brutto za każdą minutę" (art.
64.2 PT).
2. W trakcie połaczenia może być zapowiedź, że połaczenie jest płatne/
W przypadku braku #1, masz uzasadnione podstawy do reklamacji u operatora.
-
9. Data: 2010-01-05 20:50:57
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisal:
[ ciach ]
Z przytoczonego opisu wynika, ze delikwent nie rzuca
sie o fakt platnosci polaczenia, ale o to, ze taryfikowany
jest juz za polaczenie z centrala call-centre i wysluchiwanie
muzyczki, a nie za realna usluge konsultanta.
Pytanie brzmi: czy oczekiwanie na usluge w takim przypadku
moze byc taryfikowane? W koncu usluga nie zostala zrealizowana,
bo to nie byla usluga sluchania muzyczki wgranej do pbxa...
--
Pozdrawiam,
Jacek
-
10. Data: 2010-01-05 21:35:05
Temat: Re: call centre jak audiotele ? !
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Tue, 05 Jan 2010 16:16:58 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):
>> W zasadzie to jest od dawna: art. 9 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie
>> niektórych praw konsumentów.
>>
> Prawo telekomunikacyjne, art. 64 ust. 1 i 2
No właśnie, świtało mi, że tam też coś.
--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl